Tak, podczas zakupu subskrypcji to Ty decydujesz, na jaki okres podpinasz kartę i masz możliwość anulowania subskrypcji w dowolnym momencie. Wystarczy, że na swoim koncie anulujesz subskrypcję i podczas kolejnego okresu rozliczeniowego nie zostanie pobrana od Ciebie opłata. Aby anulować subskrypcję, należy wejść na tę stronę. Następnie należy otworzyć swoją subskrypcję i w zakładce “Informacje” -> “Zarządzaj subskrypcją” wybrać “Anuluj plan”.
Być może poczta, która obsługuje Twoje konto, traktuje nasz mail jako spam. W pierwszej kolejności sprawdź folder - Spam, Niechciane, Oferty, Newslettery. Innym powodem może być błędne wpisanie adresu e-mail przy rejestracji lub Twoja skrzynka pocztowa może być przepełniona i odrzuca nasze maile. Jeżeli po zapisaniu się do naszego newslettera nie otrzymałeś maila powitalnego oraz bieżących wtorkowych treści, skontaktuj się z nami niezwłocznie w celu weryfikacji. Jeśli odnajdziesz maila od nas, dodaj go do zaufanych. Instrukcję jak dodać maila do zaufanych znajdziesz tutaj.
Niestety nie, opłata jednorazowa nie wyklucza subskrypcji. Należy samodzielnie anulować subskrypcję na tej stronie
Po opłaceniu dostępu dostaniesz od nas maila z instrukcją jak poprawnie zalogować się do Platformy. Jeśli nie możesz odnaleźć maila to, aby zalogować się do Platformy kliknij tutaj. Twoim loginem jest adres e-mail, hasło zostało wygenerowane automatycznie i otrzymałaś je w wiadomości od serwisu EasyCart tuż po wykupieniu dostępu. Jeżeli mail został usunięty, możesz przy logowaniu skorzystać z opcji "Nie pamiętam hasła" i otrzymasz nowe.
Przy próbie logowania skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła. Zaznacz "Nie pamiętam hasła". Otrzymasz nowe hasło na maila.
Tuż po opłaceniu dostępu otrzymasz dwa maile. Pierwszy z serwisu EasyCart, w którym znajdziesz potwierdzenie swojej płatności oraz hasło do Platformy, które zostało wygenerowane dla Ciebie automatycznie. Drugi mail będzie wysłany przez nas, w którym znajdziesz instrukcję jak poprawnie zalogować się do Platformy. Jeśli po upływie 24h po wykupieniu dostępu nie otrzymałaś od nas żadnego maila, skontaktuj się z nami w celu weryfikacji.
Tuż po opłaceniu dostępu otrzymasz dwa maile. Pierwszy z serwisu EasyCart, w którym znajdziesz potwierdzenie swojej płatności. Drugi mail będzie wysłany przez nas, w którym znajdziesz ostatnio opublikowane materiały.
Jeśli po upływie 24h po wykupieniu dostępu nie otrzymałeś od nas żadnego maila, skontaktuj się z nami w celu weryfikacji.
Jeżeli zdecydujesz o zakończeniu subskrypcji, to nasze newslettery nie będą do Ciebie wysyłane, a konto na Platformie zostanie zablokowane.
Treści tworzone są z myślą o dzieciach w wieku 3-6 lat.