Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami!

Klaudia Bokowy
Wsparcie i obsługa klienta
klaudia@edumail.pl
Wiadomość została wysłana.
Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby odpowiedzieć jak najszybciej :)
Oops! Wystąpił błąd, spróbuj ponownie.

Często zadawane pytania

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie?

Tak, podczas zakupu subskrypcji to Ty decydujesz, na jaki okres podpinasz kartę i masz możliwość anulowania subskrypcji w dowolnym momencie. Wystarczy, że na swoim koncie anulujesz subskrypcję i podczas kolejnego okresu rozliczeniowego nie zostanie pobrana od Ciebie opłata. Aby anulować subskrypcję, należy wejść na tę stronę. Następnie należy otworzyć swoją subskrypcję i w zakładce “Informacje” -> “Zarządzaj subskrypcją” wybrać “Anuluj plan”.

Co zrobić jeśli pomimo zapisania się do newslettera nie docierają do mnie maile?

Być może poczta, która obsługuje Twoje konto, traktuje nasz mail jako spam. W pierwszej kolejności sprawdź  folder - Spam, Niechciane, Oferty, Newslettery. Innym powodem może być błędne wpisanie adresu e-mail przy rejestracji lub Twoja skrzynka pocztowa może być przepełniona i odrzuca nasze maile. Jeżeli po zapisaniu się do naszego newslettera nie otrzymałeś maila powitalnego oraz bieżących wtorkowych treści, skontaktuj się z nami niezwłocznie w celu weryfikacji. Jeśli odnajdziesz maila od nas, dodaj go do zaufanych. Instrukcję jak dodać maila do zaufanych znajdziesz tutaj.

Czy jeśli mam uruchomioną subskrypcję, a chcę wykupić dostęp na 3 lub 12 miesięcy to subskrypcja anuluje się automatycznie?

Niestety nie, opłata jednorazowa nie wyklucza subskrypcji. Należy samodzielnie anulować subskrypcję na tej stronie

Jak mam się zalogować na Platformę i skąd wziąć dane?

Po opłaceniu dostępu dostaniesz od nas maila z instrukcją jak poprawnie zalogować się do Platformy. Jeśli nie możesz odnaleźć maila to, aby zalogować się do Platformy kliknij tutaj. Twoim loginem jest adres e-mail, hasło zostało wygenerowane automatycznie i otrzymałaś je w wiadomości od serwisu EasyCart tuż po wykupieniu dostępu. Jeżeli mail został usunięty, możesz przy logowaniu skorzystać z opcji "Nie pamiętam hasła" i otrzymasz nowe.

Co jeśli nie pamiętam hasła do Platformy?

Przy próbie logowania skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła. Zaznacz "Nie pamiętam hasła". Otrzymasz nowe hasło na maila.

Wykupiłem dostęp do Platformy EduMail, kiedy mogę spodziewać się materiałów?

Tuż po opłaceniu dostępu otrzymasz dwa maile. Pierwszy z serwisu EasyCart, w którym znajdziesz potwierdzenie swojej płatności oraz hasło do Platformy, które zostało wygenerowane dla Ciebie automatycznie.  Drugi mail będzie wysłany przez nas, w którym znajdziesz instrukcję jak poprawnie zalogować się do Platformy. Jeśli po upływie 24h po wykupieniu dostępu nie otrzymałaś od nas żadnego maila, skontaktuj się z nami w celu weryfikacji.

Wykupiłem dostęp do newslettera EduMail, kiedy mogę spodziewać się materiałów?

Tuż po opłaceniu dostępu otrzymasz dwa maile. Pierwszy z serwisu EasyCart, w którym znajdziesz potwierdzenie swojej płatności. Drugi mail będzie wysłany przez nas, w którym znajdziesz ostatnio opublikowane materiały.
Jeśli po upływie 24h po wykupieniu dostępu nie otrzymałeś od nas żadnego maila, skontaktuj się z nami w celu weryfikacji.

Co w momencie wygaśnięcia abonamentu?

Jeżeli zdecydujesz o zakończeniu subskrypcji, to nasze newslettery nie będą do Ciebie wysyłane, a konto na Platformie zostanie zablokowane.

Dla jakiej grupy wiekowej przygotowane są materiały?

Treści tworzone są z myślą o dzieciach w wieku 3-6 lat.